Google

Monday, May 09, 2005

internet xde....aku kesengalan....

selama 2,3 hari nii internet xde duh..bapak bosan giler aku dok kat bilik...nak kata server kolej aku down..aku check ok jer...leh jer access server ngan jayanya..check2 semua benda kt server tuh ok jer..kekadang tuh kalau aku ping xde reply tuh maknanya blackout la kt bilik server..terpaksa la aku gi on..walaupon x jauh mana main switch nyer...tp aku still hidupkan motor member aku yg telah diwakafkan kt aku tuh..hehe...malas duh nak jalan kaki....

nak kata server UM yg down..member aku yg buat praktikal kat Pusat Teknologi Maklumat UM ( PTMUM ) tuh kata ok jer..sehat walafiat jer server nyer..so maybe ada la sengal kt memaner tuh...plg bodoh kena bukak bilik server n reset switch cam aku kekadang kena buat...huhuhuhu....agak sengal gak la coz byk giler kunci kena bukak nak sampai ker bilik server tuh...security la katakan..

so apakah aku nii memerlukan sgt2 internet nii ?? adakah aku perlu check email tetiap hari ?? bukak email tetiap hari pon spam gak yg penuh..hehe

adakah aku nii spesies makan internet, tido internet, tido internet.. ntah gak tuh...nak kata aku mmg surfing giler xde gak..balik2 benda sama jer aku bukak tetiap hari...friendster..soccernet...klassifieds...website torrent.. myspace..mykakis..kocok.. harian metro n blog member2 jer kot..

tp page2 yg aku bukak tetiap hari nii selalu nyer memuatkan benda2 menarik utk aku download..ekekkeke...homepage lain aku bukak selalu nyer blog member2 la..xpon chat kt instant messenger ke..nak2 lg skang nii henset xleh nak calling2 or sms dah..lg la penting IM nii...skang nii aku buat thesis...so byk gak la memerlukan internet utk research bahan..

btw..smalam aku gi club lg...kali nii gi nouvo lak....urrgghhh sebenarnya bila member aku ajak gi Nouvo tuh..rasa cam malas pegi dah sbnrnya...yer la..more dicks than chicks...sungguh x layan nyer lak..tp member2 dah ajak ..pegi jer la..lgpon aku ada misi n visi nak cari org kat sana..kot2 terjumpa member aku yg lari dr rumah tuh..tp hampa la...xjumpa la plak...puas aku pusing2 satu Nouvo tuh..satu dah floor aku redah....stp corner n ceruk aku carik...every fav spot org lepak dlm tuh aku usha...satu tempat jer aku xleh nak usha...itulah toilet pompuan..lgpon smalam aku gi ngan semua dicks gak..no chicks...hehe..kiranya aku nii penyumbang dicks kt nouvo gak la smalam....

biler tgk suasana Nouvo camtuh...aku teringat lak member aku cakap psl club n style org KL..bila kupikir2 balik...ada gak btol cakap member aku nii..bila ada satu club kt KL baru bukak..mesti la berduyun2 org KL n seluruh Selangor turun gi club tuh...lepas sebulan dua bukak..nanti nampak la makin kurang meriah nyer club tuh...kalau x makin kurang crowd dia..satu fenomena la akan terjadi .. itulah fenomena "Less Chicks,More Dicks" ...yer la..semua budget nak cari awek utk joget2...kasi mabuk skt...ayat cantek2 n ONS...aku rasa semua org pemikiran camtuh la kot..kecuali yg bwk awek sendiri la...

bagi aku...aku gi club sbb nak enjoy loud music n layan kepala ngan member2 jer..mmg la aku tahu gi tempat tuh dosa kan...tp nak buat camna...aku suka suasana dlm tuh..huhuhuhu....lgpon aku tgk sesetengah org gi club nii nampak cam nak berlagak..dressing giler semua...anak org2 kaya...dato' datin semua ada la dlm tuh...aku lg suka gi club ngan member2 aku jer..semua nari cam org giler..main belasah jer nari...bukan reti pon...dance ikut video clip jer reramai....lps tuh buat lawak kt tgh dance floor n gelak sendiri2 smp org semua pandang2..hahahhahhaha...

tuh jer la kot post aku utk hari nii..xde modal sgt nak menaip..xde aper pon benda best nak aku kongsi kt sini...nways...nii benda2 yg terkandung dlm Bitcomet aku utk hari nii..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

p/s : balik Nouvo smalam..aku ada bwk balik souvenir skt....nanti aku amik gambar benda tuh....hehe....