Google

Thursday, November 11, 2004

wargh..aku tgh kelaparan kerana tidak dpt makan nasi untuk sahur hari nii....korang nak tahu apa sebab nyer ?? meh aku bercerita sket....

camnii...aku tido dlm pukul 11 pm camtuh...lps tuh dlm 2.30 am..member aku , junaidi tokey soya calling2 aku...tanya aku dok mana ....aku pon ckp la dok umah n dia ajak aku kuar minum2....aku pon ala2 sangap gak dok umah ( walaupon br lepas bgn tido ) ...so aku cakap kt dia...soh dia dtg umah aku dulu..nanti gerak skali gi kedai..

so seperti biasa...sepantasssSSs siput la si junaidi nii smp umah aku...smp2 umah aku ..layan internet sket...chit chat smbl nak pukul 3...nak kejut mak aku gi qiamullail kt masjid...( walaupon aku x gi qiamullail...at least aku kejut mak aku pegi..x ker baik anak dia sorang nii..hehe ) ... so cam biasa...mak aku akan masak dulu utk sahur sblm gi masjid tuh....masak nasik guna rice cooker...lps balik masjid...br panaskan lauk pauk yg ada...

biler mak aku dah gi masjid...aku pon gerak la ngan junaidi ke kedai utk minum2...jumpa member2 lama yg kebetulan ada kt sana....tetiba terasa lapar la plak...tp pikir2....baik xyah makan..nanti sahur kt umah leh hentam byk2 sket....so aku pon bantai la rokok marlboro 14 yg br aku beli masa on the way nak gi warung td....

huhaa punya huhaa punya huhaa...jam dah menunjukkan 4.45 pg...so secara tidak langsung nyer...perasaan nak balik umah sahur dtg ngan tiba2..tambahan lak..perut dah berkeroncong utk YaM dh tuh...so aku ajak la junaidi nii balik...

smp umah...aku layan kom cam biasa...smbl menunggu mak aku panggil aku makan....sambil2 tuh layan the sopranos s04 ep13...dlm 5.15 am gitu...mak aku panggil makan....hehe....tapi ada berita sedih nyer....jeng jeng jeng....korang nak tahu apa berita sedihnya ??

tetiba jer mak aku cakap .. " sori la YaM....ma lupa nak on rice cooker td sblm gi masjid "...


jeng jeng jeng jeng...secara otomatisnya ...aku sahur ngan biskut meri jer td....huhuhuhu..nyesal lak rasanya x makan kt kedai td...selalu nyer aku kuar minum..aku mmg makan...balik umah melantak lg...tp mmg dah ditakdirkan n nak dijadikan cerita camtuh....huhuhuhuuh~~

sabar jer laaaaaaaa....

yang benar : -
~ YaM yg kelaparan ~