Google

Tuesday, November 09, 2004

uiihhh giler aku ari niii...mmg menjalankan dasar x cukup tido ah nii...huhuhuhu...

balik dr minic jer...aku masih x rasa mengantuk...jadi untuk menghabiskan masa aku....aku telah menolong bonda kesayangan aku mengemas rumah...mop lantai...bentang karpet...susun kerusi meja n stuff....

haaaaaa..korang tanya kenapa aku n mak aku rajin sgt kemas rumah ? korang x sedar ker raya dah dekat nii ? huhuhuhuhu...

well nways..nak dijadikan cerita lak...lps kemas punya kemas tuh..sampai abes kemas..aku still x ngantuk lg...so lepas tuh aku tlg mak aku berkebun la plak...angkat pasu tuh..angkat pasu nii...susun sana..susun sini...korek tanah ...kambus tanah..membaja dan menyiram..mmg layan ah..ada harapan jadi petani berjaya kot aku nii..

lps tuh lak ingat dah ngantuk dah kot psl byk kije dah aku buat..badan pon ala2 letih dah ni..so aku naik la bilik...tukar baju tido....lps tuh golek2 atas katil...golek punya golek punya golek punya golek punya golek..mata xnak pejam gak...ah sudah..kuar bilik layan kom jap..

tetiba lak mak aku dtg...dia soh gi bayar bil2 umah...aku yg mmg pemalas tahap cipan nii bg la alasan paper..tp dia nak gak soh aku gi bayar...last2 aku pon mtk la kad mak aku...gi register kat citibank...bayar kt situ jer...senang..x payah aku nak kuar bayar bil...

lepas setelkan urusan bayar bil tuh..bersengal2 lg depan kom..smp la pukul 6 ptg baru aku terasa ngantuk yg amat...aku pon cepat2 naik bilik aku...berselimut kaw2 ngan comforter kesayangan aku dan aku mula dibuai mimpi...sedar2 jer org dah azan maghrin dah..hehe..turun makan sket ngan mata yg x leh nak bukak..capai jer lauk mana yg ada....makan cepat2 ...naik atas...isap rokok sepam..sambung tido...

dan hasilnya...aku bgn pukul 2.30 pg...hehe..bgn2 bukak net..tulis blog nii...errr..ada org nak join mencari lailatulQadar ??