Google

Sunday, November 07, 2004

same old shit different blog

hmm... i can't really remember when the first time i ever blog my stuff on the net..or the version of my layout either...sometimes i think it's just a waste of time myself...writing sumthing that is so lame...dull..damn boring ...even i don't know who's reading them...but u know wut ?? i don't give a damn...

"korang nak baca ...baca laaaaaaaa.. x nak baca ..sudah....i don't even ask u to read at the first place pon !! "
kekadang tuh aku terasa gak nak quit dr blogging nii...tetapi kejap2 jer la dtg perasaan seumpama itu...lps tuh hilang balik...( hilang akal ker apos ?? ) ...so mungkin ade org tertanya2...kenapa la org suka sgt blogging nii ? kalau korang tanya aku pon..aku x leh nak cakap gak..serius...tp kekadang...mengikut keadaan tertentu..aku leh nampak gak la sebab2 dia

antara sebab2 nyer ( bg aku ) adalah :
  • aku leh share kehidupan seharian aku..walaupon selalunya bosan yg teramat sgt...dan kekadang dpt menghabiskan masa aku menulis sesuatu yg x tentu org baca...
  • dpt berkongsi paper info yg menarik atau yg difikirkan berguna... ( at least bg aku berguna la kot...dpt kat korang x tahu la berguna ke x )
  • kekadang aku menghadapi suatu masalah dan aku memerlukan buah pikiran org yg x perlu dibayar...jadi kat sini aku boleh mendapatkan sumbangan idea2 bernas dan x bernas korang...maybe lebih meluas dr tanya member2 kt bilik tuh....
  • blogging nii boleh dianggap sbg diari aku gak kot...tp mungkin ada benda2 yg x leh dikongsi atau dipaparkan ( sorry ek...ni bukan slot kisah benar...) ..hal2 private simpan dalam diari kat otak jer la...( korang nak tahu gak ker ? x dpt la jepp )...
  • kekadang di sini la tempat aku melepaskan geram, ketidak puashatian dan segala2nya...
selain sebab2 di atas tuh...byk lg sbb2 minor yg aku leh listkan spt :
  • meletakkan gambar2 awek yg cun melecun kat blog aku..ngan harapan para pembaca mengenali insan tersebut dan mengenalkan dia pada aku lak..( mana la tahu ..kot2 ader jodoh ker..merasa korang makan free nanti..hehe )
  • menjadi tempat aku paste email2 yg org forward kat aku bila masa aku malas nak forward kt org lain guna email aku... ( ckp psl email..ada sesapa tahu cara nak kasi spam automatik masuk ke blog ? leh aku buat blog bertajuk "Hari Ini Dalam Spam". )
  • mempromotekan diri dan sahabat handai kat internet...leh kata FOC advertising gak la..kalau xde sesape minat aku...kot2 terminat member aku ker...kalau ade jodoh..aku gak leh makan free korang karang....
nways...sementara aku masih rajin blog nii..sesape yg sudi baca...or larat melayan aper yg aku merapu dengan lagak mengkhinzir buta...anda dipersilakan membaca blog aku dan sahabat handai aku yg ada kat sini...so dengan first post ini....aku akhiri dengan button "Publish Post" ..amin !!!