Google

Monday, November 08, 2004

sahabat handai dah kembali !!!

wah hahahaha..suka nyer dalam hati....sahabat handai sekalian dah pulang dr perantauan..

faqroul dan balik umah dah...dah berlalu satu hari dah tuh...baru aku thau dia wujud kat bumi kelantan nii...siap dah suruh aku repair kom dah tuh...hehe... (
no offence aaa fqrl )

mache baru smp flight pukul 10 mlm td pon dah calling2 ajak kuar dah...tuh mmg menunjukkan tahap sangap giler baban tuhs.....

rosmizal ?? mamat nii lg laa berkurun balik umah...lg awal seminggu dr aku dah tuh..siap bertanya kat umah aku lg dekat seminggu...repair kom nyer pasal gak...

junid si tokey soya tuh mmg x yah komen dah...mmg x kuar dr pasir mas dah kot...

chuck..pengunjung setia umah aku dah skang...sejak berkenalan ngan friendster n jatuh cinta ngan Yahoo Messenger....

.... ader lg member2 yg aku x sebutkan di sini...x larat nak taip dah....hehe

kesimpulannya : agak2 kurang sket la bosan aku kalau kuar KB...ada gak member nak diajak ber"hurray-hurray" ke sana sini..tp papehal pon..terdapat 2 problem besar yg aku perlu harungi dan atasi terlebih dahulu.

problem 1 :

oleh kerana mak cik aku sedang menghitung hari...detik demi detik..masa berlalu apakan ada ( eh..terlayan menghitung hari dr kris dayanti lak ) ..tp papehal pon..mmg anytime dah nii...dia bakal melahirkan anak ke-3 tatkala suami kesayangan outstation ke kedah la plak...

tuh baru situasi aku tuh..so masalah nyer skang nii....suami dia tuh bawak kete gi kedah skali dan oleh sebab itu, in case kalau ade kecemasan...mengharapkan aku dan kereta emak aku yg berjasa tuh la stand by....in case la kalau dah sampai masa tuh..dan secara automatisnya..aku kena la dok umah....ni aku tgh dok minic solution @ tempat praktikal aku dulu..sambil layan net.. macam la kat umah xde net...hehe....

problem 2 :

hmmm...masalah ni pon kira rumit gak nii...semua org ada masalah nii..kecuali la org yg kaya raya yg amat..ketiadaan menatang alah nii membolehkan sesorang itu itu mendapat status miskin,papa,sengkek atau dengan tahap lebih tinggu dichop sbg muflis atau bankrap...huhuhu...

so secara nak ringkaskan citer yg leh jadi panjang berjela jika dikarang ngan sesedap rasa...
skang nii aku xde duit...so korang tahu aper maknanya ??

PANDAI AH KORANG !!

bermakna secara automatisnya juga..aku leh la dichop sbg sengkek...hehe..

yer la....umpama iklan mastercard :
minyak petrol dr umah ke KB RM 10
rokok utk isap sendiri & kasik member isap skali RM 5
duit makan n minum ( psl aku tahu xde org nak belanja) RM 5

kepuasan lepak ngan member2 : PRICELESS....

dan dr sini...wujud lg satu masalah iaitu aku xde
mastercard...

walaupun bagaimanapun...aku dah tersampai kat KB nii...dengan niat suci murni nak repair kom fqrl.. tp last2 tersadai kat minic gak..amik mache..lepak2 ngan mache, razak,bera,pudin,dolloh,imam,abe jas,amir tokan n etc...gi minum kat payung smbl layan EPL sket di mana man U seri ngan man C tanpa jaringan dan menyaksikan alan smith ditendang kuar dr padang lps dpt kad merah..mekasih alan smith...kasik terbakar sket alex ferguson tuh...hehe...lps tuh sahur kat umah mache then lepak kt minic nii smbl menulis blog ini....

dengan tahap kemengantukan aku skang nii..aku rasa sempat lg smp ke umah ngan selamat nyer...tp alang2 baik lepak sini dulu...layan huhaa huhaa ngan pet sepam dua dlm bahasa 'ganu kite' razak..

chow !!